Instagram a jeho potenciál

13.12.2020

Pro někoho zábavná hračka. Pro někoho skvělý business nástroj. 

Čím se instagram nejvíce změnil a jak ho můžeme využít pro svůj business?

Instagram je skvělá komunikační sociální síť, kde potenciální klienti tráví celkem dost času. Někdy se jedná i o hodiny. Obrovskou výhodou může být zaměření na telefon, kdy naprostá většina uživatelů instagram využívá jako mobilní aplikaci. 

Počet uživatelů této oblíbené aplikace neustále roste. Nyní se pohybujeme přes 2,5 milionu účtů (v ČR). Toto číslo za minulý rok narostlo a 0,5 milionu, což jen a pouze potvrzuje zvýšený zájem pro tento prezentační nástroj.  

Nejzajímavější skupinou je zde rozmezí 18 - 34 let, která znázorňuje celkem 66% z celkového počtu uživatelů. 

Jakmile už tuto aplikaci provozujete, máte na výběr ze dvou základních variant účtu. Tím je klasický osobní a "profi" účet firemní. Hlavní výhodou firemního účtu jsou analytické nástroje a reklamy. Dále dostanete například "štítek" či kontaktní tlačítko. 

Prezentace na téma Instagramu / Snídaně Business for Breakfast
Prezentace na téma Instagramu / Snídaně Business for Breakfast

Instagram nabízí nejeden užitečný nástroj. Ať se jedná o IGTV, Nákupy, REELS nebo klasická STORIES, tyto možnosti mohou značně vylepšit váš dosah a zájem publika. 

Absolutní novinkou je funkce PRŮVODCE, kde můžete seskupovat jednotlivé příspěvky a dát jim řád s přidanou hodnotou. Ideální způsob prezentace pro sezónní tipy, různé rady a návody.

Jaké jsou mé tipy pro zvýšení dosahu a zájmu?

1. Označujte

Označováním přátel, polohy a hastagem docílíte vyšších čísel. Zároveň cílíte na okolí a vzbuzujete značnou důvěru. 

2. Využívejte všechny možné nástroje instagramu

Pokud využíváte pouze klasické příspěvky, zřejmě to nebude zas až tak žhavé, aby měli fanoušci potřebu vás pravidelně sledovat. Využívejte co nejvíce kanálů a typů příspěvků.

3. Nezapomínejte 

Pravidelnost je základem. Pokud měsíčně přidáte jeden příspěvek, také se to s velkým ohlasem nepotká. Vytvořte si základní publikační plán, kde jasně uvidíte, kdy a co budete zveřejňovat.

4. Odlište se

Vlastní značka je víc než základem. Neustále bychom měli hledat odpověď na otázku: Co mohu svým klientům předat lépe než-li konkurence?

Mohou to být kvalitnější fotky nebo videa, můžete to být přidaná vzdělávací hodnota nebo různé akce, soutěže či slevy. Vhodné je využít i nový design. 

Znáte IG Fonts? 


Komu instagramu výhradně doporučuji?

Služby!

Trenéři, terapeuti, jazykovky, masáže, koučové, markeťáci, realiťáci a další.. 



Chcete vylepšit svou prezentaci na instagramu? Neváhejte se ozvat. 👇