Proč fotit vlastní fotky?

20.12.2020

Proč pro obsah fotit vlastní fotky a nevybírat fotky z fotobanky či jiných zdrojů? 

Odpověď je jednoduchá. Originalita. 

Ať jste e-shop nebo služba, zákazník by si Vás měl něčím zafixovat. Vámi přidaný příspěvek by měl při prvním setkání hlásit: "Ahooooj, to jsem zase já, mrkni na mě, co jsem zase provedl". 

Přeháním, nicméně nejsem daleko od pravdy, Trh se neustále zdokonaluje a zrychluje. Krásně se to popisuje například v trenérské branži. 

Samozřejmě vyhrává ten, který má nejvíce zkušeností a perfektní přístup. Co rozhodne pokud budou ve stejném městě tři trenéři, kteří se zabývají totožným tématem? 

Mají stejné zkušenosti? 

Oba s profesionálním přístupem? 

Hodím tři varianty k výběru. Všichni tři mají stejné vstupní podmínky a těmi jsou:

1) zkušenosti, 2) doporučení, 3) přátelský a profi přístup dle Vaší představy. 

Koho si vyberete?

1️⃣ Trenér bez webových stránek a sociálních sítí. Znáte ho pouze z fitka.

2️⃣ Trenér s webovými stránkami, profily na sociálních sítích. Fotky má ovšem z fotobank nebo fotí pouze okolí. 

3️⃣ Trenér s webovými stránkami, profily na sociálních sítích. Vlastní fotky s příběhem a jednotlivými klienty. 

Koho byste si vybrali? 

Samozřejmě bude hrát roli například místo, kde onen trenér působí. Hrát roli bude i spoustu dalších bodů, ale pokud bychom měli tento základní výběr, myslím, že odpověď je více než jasná. 

E-shopy to mají celkem podobně. Fotkou "na míru" dokážete produkt prodat úplně jinak. 

Nebojte se využívat základní trio na sto procent! FOTO - VIDEO - TEXT