Proč fotit vlastní fotky?
Proč pro obsah fotit vlastní fotky a nevybírat fotky z fotobanky či jiných zdrojů?
Odpověď je jednoduchá. Originalita.
Ať jste e-shop nebo služba, zákazník by si Vás měl něčím zafixovat. Vámi přidaný příspěvek by měl při prvním setkání hlásit: "Ahooooj, to jsem zase já, mrkni na mě, co jsem zase provedl".
Přeháním, nicméně nejsem daleko od pravdy, Trh se neustále zdokonaluje a zrychluje. Krásně se to popisuje například v trenérské branži.
Samozřejmě vyhrává ten, který má nejvíce zkušeností a perfektní přístup. Co rozhodne pokud budou ve stejném městě tři trenéři, kteří se zabývají totožným tématem?
Mají stejné zkušenosti?
Oba s profesionálním přístupem?

Hodím tři varianty k výběru. Všichni tři mají stejné vstupní podmínky a těmi jsou:
1) zkušenosti, 2) doporučení, 3) přátelský a profi přístup dle Vaší představy.
Koho si vyberete?
1️⃣ Trenér bez webových stránek a sociálních sítí. Znáte ho pouze z fitka.
2️⃣ Trenér s webovými stránkami, profily na sociálních sítích. Fotky má ovšem z fotobank nebo fotí pouze okolí.
3️⃣ Trenér s webovými stránkami, profily na sociálních sítích. Vlastní fotky s příběhem a jednotlivými klienty.
Koho byste si vybrali?
Samozřejmě bude hrát roli například místo, kde onen trenér působí. Hrát roli bude i spoustu dalších bodů, ale pokud bychom měli tento základní výběr, myslím, že odpověď je více než jasná.
E-shopy to mají celkem podobně. Fotkou "na míru" dokážete produkt prodat úplně jinak.
Nebojte se využívat základní trio na sto procent! FOTO - VIDEO - TEXT