Školení nových fitness trenérů

11.10.2020

MARKETING, SEBEPROPAGACE, PRÁCE S KLIENTEM

Jsem moc rád, že jsem mohl už po druhé přispět svým dílem novým fitness trenérům, kteří prochází stejnou cestou, jakou jsem prošel i já sám. 

Svět se neustále zrychluje a trénování už dávno není jen o trénování. Konkurence je obrovská, a proto je třeba dodávat stoprocentní služby, plus něco "navíc".  Toto tvrzení samozřejmě neplatí jen pro tento obor.

Tím "navíc" myslím stránku propagace a celkového marketingu. Ta je v dnešní době (ano opět se opakuji) nesmírně důležitá. Borcům a borkyním jsem hodil pár tipů, jakým způsobem a hlavně na jakých místech mohou prezentovat své úspěchy a pokroky za cílem vyšší poptávky. Ve zkratce řečeno, jak sebe a svou práci lépe prodávat. 

V druhé části jsme dali prostor praxi a práci s klientem. Tato část byla hlavně o tom, jak se chovat a vyhodnocovat konkrétní situace. 

Viz:

- nábor nových klientů

- práce s klienty během cvičení nebo během nějaké proměny s důrazem na maličkosti, které hrají obrovskou roli

- vztah trenér a klient (na co si dát pozor v tom špatném slova smyslu a co naopak brát jako velmi důležité info)

Jsem moc rád, že toto školení proběhlo formou diskuze a i díky tomu jsme slyšeli spoustu zajímavých a obohacujících názorů. Zároveň děkuji Petru Požárkovi za možnost této účasti. 

Této bandě přeji úspěšné složení zkoušek a do budoucna spoustu spokojených klientů!